PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    From: Nahia <n...@...portal.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest gr
    YW5lIC0gc3RyYWNpbGVtIGNpZXJwbGl3b7bm
    Date: Wed, 11 Aug 2004 01:42:33 +0200

    krzysztofsf [Wed, 11 Aug 2004 01:23:12 +0200]:

    > poniewaz moderowanie przerodzilo sie w przerost formy nad
    > trescia, nie widzxe jego sensu.

    Ok, ja Ci powiem dlaczego moim zdaniem ma sens, Ty sie nie
    zgodzisz -- i na tym zakonczymy na dzisiaj ta dyskusje.

    Dobrze?

    Grupa ma byc uzyteczna. A moim zdaniem kiedy zacznie sie na
    niej pojawiac dziennie kilkadziesiat spamow i kilka powaznych
    ogloszen, uzyteczna byc przestanie. W tej chwili traktuje sie
    ja jednak stosunkowo powaznie, korzystaja z niej firmy ktore
    szukaja pracownikow i ktorym na tych pracownikach jednak jakos
    zalezy. Fakt ze zawsze znajdzie sie i firma-krzak, ale takie
    znajda sie zawsze i wszedzie. Ich ilosc jest pomijalna.

    Natomiast w momencie zdjecia moderacji zrobilby sie tam
    najzwyklejszy w swiecie bajzel. Dopiero wtedy grupe szlag
    by trafil -- bo nikt powazny nie bedzie sobie zawracal glowy
    zamieszczaniem ogloszenia pomiedzy dziesiatkami lancuszkow
    i spamu. Tym bardziej, ze co powazniejsi potencjalni ich
    pracownicy tez przestaliby sie bawic w sciaganie tony spamu
    i znalezli sobie inne miejsca gdzie tego spamu nie ma.

    Innymi slowy uwazam po prostu ze zdjecie moderacji oznaczaloby
    zrobienie z ppo smietnika i pola zabaw spamerow, co moim zdaniem
    jest kompletnie sprzeczne z idea tej grupy.

    Prawdopodobnie moje zdanie szczegolnie obiektywne nie jest,
    z ppo jesli korzystam to nie jako osoba ktora rozpaczliwie
    potrzebuje jakiejkolwiek pracy tylko jako ewentualnego zrodla
    informacji co sie dzieje w kraju i jakimi firmami mozna sie
    aktualnie zainteresowac.

    Natomiast moje subiektywne zdanie jest takie, ze wole ppo
    jako stosunkowo rzetelne miejsce z ogloszeniami w jakims
    jednak stopniu wiarygodnymi -- niz jako spamerski cyrk.

    Czepiac sie rzecz jasna mozesz, ale chciales znac MOJA na ten
    temat opinie wiec ja masz. Wypowiadam sie tylko za siebie.

    A co do poprzedniego moderatora: o ile pamietam, stwierdzil
    sam ze juz mu sie nie chce bo wiekszosc ludzi i tak ma tylko
    pretensje ze robi to co robi. I nie dziwie mu sie. Tak samo
    jak nie dziwie sie obecnym moderatorom.

    pzdr.
    Nahia