PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-11 10:36:54
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chinol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cfcifn$si7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > nowej
    > >

    > A na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Jest to gdzies napisane, czy ktos
    > ci mowil, czy wiesz to z doswiadczenia ?

    Można powiedzieć, że z doświadczenia. Podczas kilkuletniej bytności na pnn-g
    widywałem kilka takich zdarzeń. Jeśli pytasz o Pismo, W Którym Jest To
    Napisane - to takiego najprawdopodobniej nie ma. Masz więc do wyboru:
    a/ uwierzyć mi,
    b/ uznać, że skoro procedura nie jest nigdzie opisana explicite, jest
    niemożliwa, i raz posadzony na stołku moderator jest moderatorem ad morte
    defecatem
    c/ nie uwierzyć mi i użyć innej metody z szerokiego wachlarza możliwości, od
    kupienia flaszki adminowi, do prób złamania klucza prywatnego TSa.

    Sigurd