PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowana › Re: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 13:39:01
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Źle rozumiesz.

    Możesz wyjaśnić grupowiczom zasady numerowania FAQ???

    > Oczywiście.
    > FAQ grupy pl.praca.oferowana, wersja 1.2 (20040317)

    Nie wytłumaczyłeś tylko się wykręciłeś od odpowiedzi.... Nie ładnie - a ja
    nie zrobiłem
    niczego złego... Faktycznie, nie jest wszystko ok z pl.praca.oferowana... co
    na to drugi moderator?

    > Niniejszym kończę dyskusję w tym wątku, bo mi po prostu szkoda czasu
    > tłumaczyć coś, co jest napisane białe na czarnym (albo czarne na białym).

    W tym wątku zostało poruszonych kilka ważnych dla pl.praca.oferowana spraw,
    najważniejsza to _gdzie_ jest _aktualne_ FAQ i jaki jest algorytm
    numerowania wersji.
    Jak najbardziej do dotyczy grupy pl.praca.oferowana !!!

    pozdr.
    GSZ