PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowanaRe: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 12:23:17
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Jobs" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzę żadnego maila w mailboxie z adresu jakiego tu używasz. Nie wiem
    > więc gdzie wysłałeś tego maila.

    Bo mail poszedł z innego adresu - podpowiem: z domeny op.pl. Co dalej
    pokazuje, że
    przez grupę szybciej dostanę support na grupie niż od zapracowanego
    moderatora.
    Po prostu - szanuję Twoją pracę i mam świadomość mojej omylności / nie
    wiedzy
    o zasadach jakie panują na tej grupie. Dodatkowo nie miałem dostępu do FAQ
    więc poszukałem wsparcia na grupie pl.praca.dyskusje - pomoc nadeszła bardzo
    szybko
    i wysłałem nowego posta na pl.praca.oferowana - zobaczymy z jakim skutkiem
    ;-)

    > Skrzynce prywatnej?

    To odbieram jako czepianie się, ale ok: przejęzyczyłem się....

    > Nadal jednak mogłeś o to zapytać najpierw _moderatora_, a potem na grupie
    > przypadku braku reakcji ze strony moderatora.

    Nie było / nadal nie ma reakcji moderatora na drodze prywatnej, natomiast na
    grupie jest
    co pokazuje, że na grupie lepiej rozmawiać z moderatorem - lubię działać
    szybko i sprawnie
    a poza tym, niech inni też wiedzą jakich błędów należy unikać..

    > Ponieważ moderator nie ma obowiązku informowania o nieprawidłowościach w
    > ogłoszeniach.

    Przyjmuję do wiadomości / uważam sprawę za zamkniętą.

    pozdr.
    GSZ