PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowanaRe: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 11:32:13
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jobs <j...@d...pl> wrote:

    > Szanowny moderatorze - to nie jest trudne - najpierw napisałem do Ciebie a
    > potem na grupę.

    Nie widzę żadnego maila w mailboxie z adresu jakiego tu używasz. Nie wiem
    więc gdzie wysłałeś tego maila.

    > Na grupie odpowiedziałeś wcześniej niż na skrzynce prywatnej - ja cenię
    > sobie skuteczność

    Skrzynce prywatnej?

    > działania ;-). Rozumię, że moderatorzy nie muszą mieć akurat czas na
    > odpowiedź, ale
    > miałem podejrzenia, że coś jest nie tak z moim listem - jak się okazało
    > słuszne.

    Nadal jednak mogłeś o to zapytać najpierw _moderatora_, a potem na grupie w
    przypadku braku reakcji ze strony moderatora.

    > Wcześniej, pomimo odrzucenia 4 ogłoszeń nie dostałem informacji od
    > moderatora / moderatorów o
    > przyczynie odrzucenia - dopiero post na grupę pomógł rozwiązać mój problem
    > :)

    Ponieważ moderator nie ma obowiązku informowania o nieprawidłowościach w
    ogłoszeniach.

    --
    Przemysław Maciuszko