PracaGrupypl.praca.dyskusjeModa na angielskiRe: Moda na angielski - czasami jednak uzasadniona
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Moda na angielski - czasami jednak uzasadniona
    Date: Sun, 08 Sep 2002 13:50:30 GMT

    Czesc
    >Nie wierze !
    >srodowisko AS jest wciaz ekskluzywnym klubem poparte znajomoscia Oracla i
    >jakis Ux gwarantuje prace.
    Oracle na AA/400.
    To brzmi jak mercedes z silnikiem do Fiata 126p, no bo, po co komu na
    ASie kupowac Oracla, jak ma juz "by default" DB2?
    W zasadzie nie oczekuje od Ciebie odpowiedzi, bo zapewne to jest tylko
    pare zaslyszanych hasel, a ty je po prostu przepisales...
    :)

    >Chyba ze taki czlowiek rzada na dzien dobry 20kzl netto lub okazuje sie ze
    >wspomniane umiejetnosci nie wykraczaja poza to co zapamietal na pierwszych
    >trzech dniach szkolenia a teraz wpisuje sobei do CV Bog raczy wiedziec co.
    No oczywiscie, kazdy wie na co go stac i ile jest wart, pracujesz w
    innym srodowisku?

    >Wracajac do wymogu angielskiego (i innych jezykow i wymagan) taki ksztalt
    >ogloszen wynika z dwoch w mojej opini powodow:
    >1. W Polsce stanowiska HR managerow lub blizej nam kadrowych zajmuja
    >skonczone ciolki i ciolkinie.
    Ciekawe kto ich umiescil na tych stanowiskach?
    Zapewne jacys geniusze.
    :)

    >Ich zachowanie w czasie rekrutacji i po jest
    >skandaliczne. Same ogloszenia sa zwykle kopiowane z innych z drobymi
    >korektami dotyczacymi danych adresowych.
    Jak widac przecietny *POLSKI* HaeRowiec nie boi sie ciezkiej pracy,
    ani wyzwan...
    :)

    prosze, prosze.
    :)