PracaGrupypl.praca.szukanaMlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie... › Re: Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...
    From: "xxx" <f...@d...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...
    Date: Mon, 27 May 2002 01:03:38 +0200

    Andre ma racje nie wiem czy wiesz ale w czasach slusznie minionych byli tacy
    co robili po 300 % normy ty dzialasz podobnie dajac takie ogloszenia.
    Zanizasz koszt pracy innych ludzi, poniewaz pracodawcy wiedza ze sa jelenie
    ktorzy moga zrobic to samo taniej. Albo znajdz sobie robote za wieksze
    pieniadze albo napisz program do drukowania kasy.