PracaGrupypl.praca.szukanaMlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie... › Re: Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...
  • Data: 2002-05-27 10:46:10
    Temat: Re: Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...
    Od: "Shimo" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xxx" <f...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:acrpks$rbv$1@news.lublin.pl...
    > Andre ma racje nie wiem czy wiesz ale w czasach slusznie minionych byli
    tacy
    > co robili po 300 % normy ty dzialasz podobnie dajac takie ogloszenia.
    > Zanizasz koszt pracy innych ludzi, poniewaz pracodawcy wiedza ze sa
    jelenie
    > ktorzy moga zrobic to samo taniej. Albo znajdz sobie robote za wieksze
    > pieniadze albo napisz program do drukowania kasy.

    Po pierwsze to naucz sie netykiety i odpisuj pod postem.
    A po drugie to slyszal Pan moze o wolnej konkurencji , he he he he he ,
    widze ze krew sie zagotowala niektorym ;) , a ten czlowiek , ktory napisal
    to ogloszenie , prosto zostanie zweryfikowany: Jak dobry to moze robic
    chocby gratis , jego , a nie Twoja sprawa , a jak jest partaczem , to
    niechybnie ktos to oglosi i po sprawie :)

    Wiec zamiast tak sie burzyc , proponuje zapoznac sie z ustrojem w jakim
    jestesmy , pojeciem wolnej konkurencji , a nie nawiazywac do minionej epoki
    :)

    pozdrawiam
    Shimo