PracaGrupypl.praca.dyskusjeMaszyny zastępują człowiekaRe: Maszyny zastępują człowieka
  • Data: 2009-07-13 05:29:10
    Temat: Re: Maszyny zastępują człowieka
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak jaśniej mogę wykazać że dzisiejszy kryzys, jest a zwłaszcza
    > na zachodzie, jest brak popytu, bo ludzie nie maja pieniędzy!

    Nie wiem na ile znasz tzw zachód, ja moge powiedzieć o małym wycinku
    jakim są wyspy brytyjskie. kiedykolwiek bym nie był w sklepach są
    kolejki i większość wózków ugina się pod cięzarem kupowanych dóbr. nie
    wazne czy to jedzenie, ubrania, sprzęt sportowy czy cokolwiek. Czyli
    popyt i podaż jak najbardziej są!
    co do pracy - jest mnóstwo agencji oferujących prace tymczasową - przy
    pakowaniu, sprzątaniu, czymkolwiek. fakt że płaca minimum ustawowe, ale
    to spokojnie wystarczy na utrzymanie się w tzw. miedzyczasie. i płacą w
    wiekszosci tygodniowo.
    proponuje zebys wyjrzał troche dalej niż twój krąg znajomych i wtedy
    twoje proste teorie przestaną mieć rację bytu. świat jest troche
    bardziej skomplikowany:)

    > A co się stanie jak po trzech miesiącach firma padnie?
    > I nie wypłaciła żadnego wynagrodzenia? sąd, czekam już od 2 lat.

    Przykro mi że ktoś robi kogoś w bambuko, ale niestety tak ten swiat jest
    skonstruowany ze nie ma na nim lekko.
    Serio myslę że powinieneś o tych pieniądzach myślec co najwyzej przy
    okazji, a zdecydowanie zająć się dniem dzisiejszym i jutrzejszym. Płacz
    nad rozlanym mlekiem nic nie da.

    Podpowiem ci, że niejeden z nas stracil w swoim zyciu. nie zawsze sie
    wygrywa, niestety. Poszło sie rąbać, nie wiem, 10 tysięcy. I co? nic nie
    zrobię, pieniadze nie do odzyskania. Droga nauka ale tym bardziej
    pozostająca w głowie