PracaGrupypl.praca.dyskusjeMam 41 i słyszę,że jestem za stary... › Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    From: "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mam 41 i słyszę,że jestem za stary...
    Date: Wed, 25 Jun 2003 07:59:59 +0000 (UTC)

    Dzięki wszystkim za odzew!Tylko że ja już dawno zacząłem szukać każdej pracy
    (jeszcze zanim dostałem do ręki wypowiedzenie), dziennie odbywam po kilka
    rozmów, wysyłam co tydzień ileś tam listów motywacyjnych tudzież stosowne
    (adaptowane do potrzeb) CV. Przebyłem pozytywnie kilka badań na inteligencję
    oraz umiejętności sprzedaży/obsługi klienta. Po każdej takiej rozmowie
    słyszę: odezwiemy się do pana niezależnie od decyzji. I co? Nawet decyzji nie
    podjęli. Prace zlecone? To rzadkość. Zwłaszcza jeśli odnośnie grafiki komp.
    oczekuje się od każdego kandydata bogatego doświadczenia i portofolio on-
    line. A ja dopiero kończę kurs. Douczam się na koszt własny, tj. pracującej
    żony, również z niemieckiego. Mam wrażenie, że pracodawcy poszukują WYŁĄCZNIE
    przedstawicieli handlowych na umowę zlecenie i na początek trzeba się
    wylegitymować bazą adresową kilkudziesięciu znajomych, zawrzeć 10-30 umów i
    jeszcze dostać rekomendacje do innych znajomych. Tylko,że ja to już
    przerabiałem (jako agent ubezpieczeniowy). Następny raz do tych samych nie
    pójdę, bo po prostu stracę znajomych i tyle.
    Pozostaje chyba wylądować pod mostem Grunwaldzkim, ale właśnie go piaskują...