PracaGrupypl.praca.dyskusjeList Motywacyjny - prosze o oceneRe: List Motywacyjny - prosze o ocene
    From: "jaQbek" <K...@n...cierpi.spamu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List Motywacyjny - prosze o ocene
    Date: Thu, 9 Feb 2006 22:22:51 +0100

    wrx wyklepał w wiadomości <news:dsg8p4$6t1$1@atlantis.news.tpi.pl> co
    następuje:
    >W odpowiedzi na ogłoszenie zamieszczone na stronie internetowej firmy,
    >zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko: Specjalista ds. gospodarki
    >magazynowej.
    Standard

    > Spełniam wymagania wymienione w ogłoszeniu.
    Udowodnij

    > Uważam że swoją pracą na tym stanowisku, przyczynie się do sukcesu firmy.
    > Bardzo szybko asymiluję do nowych warunków, napotkane problemy analizuje
    > aż do ich rozwiązania.
    Analiza problemu, a jego rozwiązanie to dwie różne rzeczy

    > Nie pozostawiam niepozałatwianych spraw.
    Nie_po_co ? Język sobie połamałem

    > Posiadam dobrą prezencję oraz kulturę osobistą.
    Hmmm...

    > Moje wykształcenie, zapał do pracy, chęć oraz zdolność do szybkiego
    > poszerzania wiedzy z pewnością pozwolą mi w pełni sprostać wyzwaniu pracy
    > na tym stanowisku.
    Wyzwanie pracy ? Jakoś nie po polsku. Poza tym pokaż jakiś przykład tego, że
    potrafisz szybko poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Czego się ostatnio
    nauczyłeś, ile Ci to zajęło czasu ? Jakich umiejętności wymagano od Ciebie w
    poprzedniej pracy, które to udało Ci się zdobyć w krótkim czasie ?

    > Z przyjemnością zgłoszę sie w dogodnym dla Pani terminie w celu
    > szczegółowego omówienia mojej kandydatury .
    > Prosze o ocene i ewentualne poprawki.
    Z czego to przepisałeś ?

    Przede wszystkim, jeśli masz jakiekolwiek predyspozycje do pracy na tym
    stanowisku i uważasz, że to Ciebie powinni wybrać spośród gromadki chętnych,
    to pokaż to. Udowodnij firmie, że faktycznie spełniasz wymagania, bo
    napisanie "spełniam wymagania" nic nie znaczy. Pochwal się tym, jakie
    największe sukcesy dotychczas odniosłeś, jakie kursy i szkolenia ukończyłeś
    itp.
    Sorry, ale ten LM jest nic nie mówiącym o Tobie zlepkiem zdań spisanych
    zapewne z przykładowych listów, nadającym się jedynie do wyrzucenia do
    śmieci. Popracuj nad nim.

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl