PracaGrupypl.praca.dyskusjeList Motywacyjny - prosze o oceneRe: List Motywacyjny - prosze o ocene
    From: "Piotr" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: List Motywacyjny - prosze o ocene
    Date: Thu, 9 Feb 2006 21:12:17 +0000 (UTC)

    Po pierwsze przedstaw się:
    jak się nazywasz, data urodzenia, stan cywilny, stosunek do służby wojskowej
    (tylko nie pisz, że ją p..rdolisz), adres zamieszkania, kontakt tel, email.
    Po drugie umiejętności:
    wykształcenie, znajomość komputera, języków obcych, prawojazdy, (tu możesz
    walnąć text, że jesteś dobry w sokobana (taka gra logiczna, polegająca na
    rozmieszczaniu skrzynek w odpowiednim miejscu labiryntu magazynu).
    Po trzecie coś o sobie osobiście, jak twoje hobby (tu nie pisz, że jesteś
    mistrzem w "Grand Theft Auto TM - Vice City" albo broń Boże w Doom, lub w Duke
    Nuke'm 3D), zainteresowania, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność,
    bycie w stałym kontakcie telefonicznym.
    Nie robię sobie jaj. Myślę, że to ważne elementy aplikacji.
    Powodzenia.