PracaGrupypl.praca.dyskusjeList Motywacyjny - problemRe: List Motywacyjny - problem
  • Data: 2003-08-01 06:00:40
    Temat: Re: List Motywacyjny - problem
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bg99lk$a4b$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Maciej_NT" <m...@n...interia.pl> napisał w
    > wiadomości news:bg93ab$bci$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > W takiej sytuacji piszę bezosobowo "Szanowni Państwo"
    > bo nie zwracam się bezpośrednio do żadnej znanej mi z nazwiska osoby

    > Ja umieszczam w temacie emaila oraz w nagłówku listu motywacyjnego
    > w ten sposób:
    >
    > nr ref "12345/ABCD" (troszkę mniejsza czcionka i mały odstęp)
    > NAZWA FIRMY (dalej normalna czcionka)
    > EWENTUALNIE OSOBA
    > ADRES/ULICA
    > ADRES/POCZTA - MIASTO

> [...]

    To jest chore, ale trzeba miec cichą nadzieję, ze ma znaczenie treść, a nie
    jakieś szczegóły techniczne czy normy odnośnie pisania LM czy ŻZ.
    Czasem warto napisać coś niecodziennego, różnego od schematu....
    Przypuszczam tylko że jeśli piszesz bezpośrednio do pracodawcy..... to
    pozaschematyczne ŻZ + LM ma większe szanse, niż gdy piszesz do agencji
    doradztwa personalnego.
    W Agencji selekcja jest bardzo szybka i czasem nawet ciekawa oferta nie
    trafia wogóle do pracodawcy, bo czegoś tam nie spełnia... wyglada inaczej
    itp.
    Sam pracuję w takiej agencji więc widzę... jednak inne aplikacje przeglada
    się tylko wtedy gdy pracodawca jest "na głodzie" z powodu braku odpowiednich
    kandydatów. Nic jednak u nas nie ląduje w koszu czy niszczarce raczej...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa