PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez emailRe: LM i CV przez email
  • Data: 2008-04-14 13:59:50
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

    hm... z tej bezsensownej jak by się wydawało, i nudnej dyskusji można się
    było dowiedzieć czegoś interesującego, mianowicie:
    jeśli w firmie rekrutacją zajmuje się fajtłapowaty pracownik, to należy się
    spodziewać że takich pracowników w tej firmie jest więcej i należy się
    poważnie zastanowić czy warto do takowej firmy aplikować, bo ja bym tam na
    pewno nie pasował:O)

    > mam takie cwiczenie logiczne: czy pracownik fabryki obslugujacy jakiestam
    > urzadzenie techniczne (szlifierka, jakas wytlaczarka, takie cudo co ma
    > pelno
    > silownikow, jakichs pasow, silnikow)

    jeśli pracownikowi w fabryce szef zleca wykonanie czegoś czego ten
    pracownik+maszyna nie potrafią to coś nie tak jest z z jego kompetencjami.

    >czy taki pracownik Twoim zdaniem jest
    > uprawiony do robienia usprawnien technicznych we wnetrzu urzadzenia, na
    > ktorym
    > pracuje? tu cos przykreci, przedluzy, przespawa, etc. jest czy nie jest? a
    > jak
    > urzadzeniem jest stanowisko komputerowe, to czy to jakkolwiek zmienia
    > istote
    > problemu?

    to wszystko zależy od jakości pracownika, jak ma lewe ręce i mało szarych
    komórek w głowie to mu się na takie rzeczy nie pozwala, ale jak jest inaczej
    to i owszem,

    w praktyce z takimi praktykami spotykałem się nagminnie (zarówno przy
    maszynach typu: tokarka, szlifierka i takie cuda, jak i przy komputerach)