PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez emailRe: LM i CV przez email
  • Data: 2008-04-14 01:25:28
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: " " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel <s...@d...na> napisał(a):

    > a ogłaszanie się w internecie nie wymaga dostępu di internetu?

    ale zes sie uczepil; a na jakiej podstawie zakladasz, ze obsluga aplikacji
    (takich o prace, a nie takich w kompjutrze) zajmuje sie ta sama osoba, ktora
    fizycznie umiescila ogloszenie w sieci publicznej? moze ta osoba tylko to
    ogloszenie przygotowala, a moze obsluga aplikacji zajmuje sie w ogole jakas
    studentka na um/zlec, ktorej zadaniem jest wstepna selekcja - taka osoba moze
    w ogole nie miec pojecia, gdzie to ogloszenie bylo ukazane; ba! moze byc nawet
    tak, ze ta osoba w ogole nie wie, ze to jest aplikacja o prace (taki student
    na um/zlec, ktorego obowiazkiem jest drukowanie maili); ale to jeszcze nic,
    bo student drukujacy maile, to moze byc taka bardziej inteligentna drukarka
    sieciowa, ktora sobie sama maile pobierze z serwera i wydrukuje;

    no coz... ale to trzeba widocznie miec stycznosc z firma nieco wieksza niz
    "Karol i Syn", zeby wpasc na tak oczywiste sprawy; podobnie jak na to, ze
    szary pracownik na stanowisku pracy moze nie miec uprawnien do instalowania
    jakiegokolwiek oprogramowania;

    mam takie cwiczenie logiczne: czy pracownik fabryki obslugujacy jakiestam
    urzadzenie techniczne (szlifierka, jakas wytlaczarka, takie cudo co ma pelno
    silownikow, jakichs pasow, silnikow) - czy taki pracownik Twoim zdaniem jest
    uprawiony do robienia usprawnien technicznych we wnetrzu urzadzenia, na ktorym
    pracuje? tu cos przykreci, przedluzy, przespawa, etc. jest czy nie jest? a jak
    urzadzeniem jest stanowisko komputerowe, to czy to jakkolwiek zmienia istote
    problemu?

    > a ja nie wiem jak ci to wytłumaczyć, ale jedno z drugim jest powiązane
    > ciągiem przyczynowo skutkowym:O)

    nie, nie jest;