PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez emailRe: LM i CV przez email
  • Data: 2008-04-08 10:02:51
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 08 Apr 2008 07:58:37 +0200, Kajetan Staszkiewicz
    <v...@t...net> wrote:

    >To nie muszą być kompleksy. Np. cała firma stoi na Linuksie czy BSD
    >i kandydat ma na tym docelowo pracować i tym administrować. Powinien się
    >wykazać i pokazać, że jest uniksowym człowiekiem.
    >
    >Co ciekawe, aplikacje na takie stanowiska przysłane w .doc są z reguły po
    >prostu dużo słabsze od tych przesłanych w .pdf.

    Nie no, oczywiście, że jeżeli mówimy o stanowisku uniksowego
    administratora, to aplikacja powinna być w pliku TeX albo DVI
    (dlaczego PDF? przecież to też format stworzony przez firmę
    komercyjną). Ale to już dodatkowe założenie, całkowicie zmieniające
    warunki zadania.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com