PracaGrupypl.praca.dyskusjeLM i CV przez emailRe: LM i CV przez email
  • Data: 2008-04-08 12:30:17
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-04-08, gargamel <s...@d...na> wrote:

    [...]

    > mając kompa podpiętego do netu można sobie po prostu ściągnąć instalkę pdf'a
    > (jest darmowa) więc żadnego problemu nie ma,

    Ty tak sobie bez pozwolenia "góry" instalujesz co Ci się żywnie podoba?

    > czy z programami otwierającymi doc'a też jest podobnie, są darmowe
    > i dostępne z netu?

    Tak.

    [...]

    > odniosłem wrażenie że panie "pracujące" w tych firmach są pozatrudniane w
    > ramach programu: praca za seks, czy seks za prace, z naciskiem na seks, bo z
    > tą pracą to już ciężko:O(

    Większość osób parających się informatyką lub mających z nią większy
    kontakt po prostu nie może pojąć, że dla sporej ilości normalnych ludzi
    tego rodzaju wiedza jest nie dość że ciężko dostępna, to jeszcze
    zazwyczaj niepotrzebna. I potem są ciężko zdziwieni i podejrzewają
    innych o kretynizm.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl