PracaGrupypl.praca.dyskusjeKu przestrodze.Re: Ku przestrodze.
    From: "Marzena" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ku przestrodze.
    Date: Sun, 13 Feb 2005 16:01:37 +0100

    Użytkownik "jureq"

    > Przyszło około 300 ankiet często z oczekiwaniami płacowymi poniżej
    > płacy minimalnej.
    Wcale się nie dziwię coraz więcej ludzi ze średnim wykształceniem podaje
    niskie wynagrodzenie
    Ci zaś w z wyższym, sporym doświadczeniem podają kwoty brutto zgoła inne. :)

    > Odrzucono wszystkich, którzy oczekiwali zbyt niskiej płacy,

    to mnie nie dziwi. Jeśli pracownik siebie nie ceni ani swojej pracy moze
    okazać się kiepskim pracownikiem.
    Co zas do drugiego członu zdania....

    bo "jak się
    > Poznań dowie, że w Lublinie są ludzie gotowi pracować tak tanio, to nam
    > też obniżą płace"

    Hm.. Świadczy także o Was. Boicie się obniżenia pensji? Dlaczego?
    :)