PracaGrupypl.praca.dyskusjeKu przestrodze. › Re: Ku przestrodze.
  • Data: 2005-02-13 15:13:54
    Temat: Re: Ku przestrodze.
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marzena" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cunqc0$2hm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to mnie nie dziwi. Jeśli pracownik siebie nie ceni ani swojej pracy moze
    > okazać się kiepskim pracownikiem.

    Moze, ale nie musi. W sytuacji bezrobocia takiego, jakie jest, jest bardzo
    wiele osob, zwlaszcza mlodych i bedacych jeszcze czesciowo na utrzymaniu
    rodzicow i majacych zapewnione mieszkanie - albo tez osob pracujacych dla
    hobby i zycia towarzyskiego, a majacych dobrze zarabiajacych malzonkow -
    ktore za niska place (swiadomosc konkurencji i ped do zdobycia doswiadczenia
    do cv) sa w stanie wykonywac dobrej jakosci prace. Sa oczywiscie branze, w
    ktorych niskie wymagania dyskwalifikuja, ale sa takie, gdzie swiadczacy
    dobrej jakosci prace sa gotowi pracowac za poldarmo, bo nie maja
    doswiadczenia lub formalnego wyksztalcenia zapewniajacego im latwe
    znalezienie jakiejkolwiek pracy za normalne stawki. Moze to sie podobac albo
    nie, ale takie zjawisko istnieje na duza skale.

    > Co zas do drugiego członu zdania....
    >
    > bo "jak się
    >
    > Hm.. Świadczy także o Was. Boicie się obniżenia pensji? Dlaczego?
    > :)

    Usmieszek niekoniecznie jest na miejscu - bo jesli ci cenowo konkurencyjni
    istotnie nie sa gorsi od tych drozszych, wnioski dla szefa kierujacego sie
    kryterium zysku sa oczywiste. Z powodu takich samych wnioskow odbywa sie
    masowe przenoszenie miejsc pracy z krajow starej UE do krajow nowej, a z USA
    i starej UE do krajow typu Chiny czy Indie.

    I.