PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto jest właścicielem certyfikatu? › Re: Kto jest właścicielem certyfikatu?
  • Data: 2006-04-28 08:58:17
    Temat: Re: Kto jest właścicielem certyfikatu?
    Od: "Peyto" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JR" <j...@p...gdynia.pl> wrote in message
    news:e2skof$5di$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jeśli brałeś udział w szkoleniu podnoszącym Twoje kwalifikacje na koszt
    > pracodawcy, to pracodawca ma prawo zachować oryginał certyfikatu a Tobie
    > wręczyć ewentualnie kserokopię. Piszę "ewentualnie" bo wcale nie musi tego
    > robić. Taki zapis znajdziesz zapewne w regulaminie wewnętrznym firmy.

    Otóż chyba nie do końca, bo to nei firma zdobywa certyfikat u umiętności
    tylko pracownik.
    Czy jeżeli tak jak mój kumpel miał studia opłacane przez frijmę to dyplom ze
    studiów też nalezy do firmy ?
    Właścicielem certyfiaktu jest ten kto go zdobył a nei "sponsor".
    Wszak gdy pracownik odchodzi z firmy kompetencje pottwierdzone certyfikatem
    tweż zniakją.

    Wiem bo sam nie mogę odzyskać certyfiaktów z moeje byłęj firmy bo gość
    rozumuje podobnie jak Ty.
    Nawet nie chcial mi dac ich do skserowania w kolorze tylko zrobił mi ksero w
    (sic) w ramce cazarno-białe i potwierdził swoją pieczątką, któa jak sądzę
    nikomu poważnemu niczego nie powie.
    Bardzo małostkowy gostek. Ale z tego co wiem po rozmowach z prawnikami to
    można siesądzić w takiej sprawie cywilnie, ale gośc może skłamać że już ich
    nie ma i po sprawie.

    Pozdrawiam
    peyto