PracaGrupypl.praca.dyskusjeKredyt argentyński › Re: Kredyt argentyński
  • Data: 2003-06-17 14:32:32
    Temat: Re: Kredyt argentyński
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    v...@o...pl wrote:

    > Mam możliwość podjęcia pracy w firmie oferującej kredyty w systemie
    > argentyńskim, nie mam wyboru bo jestem w sytuacji pod bramkowej. Mam
    > prośbę czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się w takich firmach
    > pracuje, będę wdzięczna za jakakolwiek informację.
    Jak sie pracuje nie wiem, choc po ostatnich nagonkach w TV pewnie
    ciezko.
    Przygotuj sie na schowanie sumienia i uczciwosci gleboko do kieszeni.
    W tej pracy moga (powtarzam moga) przeszkadzac. Ale jezeli nie masz
    wyjscia, to bierz ta robote, przynajmniej dopuki nie znajdziesz
    innej. Badz przygotowana na male pranko muzgu jakie wystepuje w wielu
    firmach finansowych.
    Jak juz tam bedziesz pracowac, prosze napisz jak jest. Moze w tym co
    napisalem sie myle..

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021