PracaGrupypl.praca.dyskusjeKredyt argentyński › Re: Kredyt argentyński
  • Data: 2003-06-20 10:21:12
    Temat: Re: Kredyt argentyński
    Od: j...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sie pracuje nie wiem, choc po ostatnich nagonkach w TV pewnie
    > ciezko.
    > Przygotuj sie na schowanie sumienia i uczciwosci gleboko do kieszeni.
    > W tej pracy moga (powtarzam moga) przeszkadzac.

    To niestety może się zgadzać.
    Nie możesz pokazać rozmówcom, że się wahasz i masz jakieś własne uprzedzenia.

    Ale jezeli nie masz
    > wyjscia, to bierz ta robote, przynajmniej dopuki nie znajdziesz
    > innej. Badz przygotowana na male pranko muzgu jakie wystepuje w wielu
    > firmach finansowych.
    > Jak juz tam bedziesz pracowac, prosze napisz jak jest. Moze w tym co
    > napisalem sie myle..
    > Pozdrawiam
    >

    > --
    > Dariusz
    > pager 0642299084
    > icq 172046816; gg  5358021
    > http://www.kaizen.cracow.pl

    Bardzo możliwe, że to co nam się zdaje może być błędne.
    Znając sytuację na rynku pracy możesz spróbować. Może się okazać, że to jest
    właśnie to.
    Jeśli nie - nic straconego - nowe doświadczenie do CV a może w międzyczasie
    znajdziesz coś lepszego.

    Justi