PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy ..Re: Koniec umowy ..
  • Data: 2009-12-27 22:55:08
    Temat: Re: Koniec umowy ..
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Gru, 15:12, "Jackare" <j...@s...de.uk.pl> wrote:

    > Dlaczego wszyscy uważają że kontakt ma być podejmowany tylko przez
    > pracodawcę? Czy przedłużenie umowy nie leży też w interesie pracownika ? Czy
    > tylko jedna strona umowy jest inicjatywna? Zmiana daty to zazwyczaj okres
    > zamieszania w biurokracji. Ludzie są na urlopach, świętują. Ci z kadr też.
    > Zdarzają się potknięcia, ale pracownik zdaje sie też ma głos w sprawach
    > dotyczących jego intetesów ...
    > --
    > Jackare

    W tym przypadku jak widac przedluzenie umowy nie lezy. Wiec
    podejmowanie prob kontaktu z jego strony jest bezsensu. Jasne, mozna w
    ostatni dzien pracy rzucic szefowi "no to na razie fajnie sie
    pracowalo dbrz ze juz mnie tu nie ma".
    Ale to pracodawca powinien wychodzic z incjatywa. To on cce zeby
    pracownik przyszedl do pracy, a jesli chce to powinien przedstawic
    pewne warunki wspolpracy. Jezeli zapomnial bo ma balagan w papierach
    to moze od roku nie placic ZUS-u. Przeciez ma burdel w papierach i nie
    wie ktorym pracownikom trzeba placic bo so oficjalnie a ktorzy na
    czarno przychodza dorobic.

    Sam mialem przypadek ze odchodzilem z firmy, na "dowidzenia" krotka
    rozmowa z szefem bla bla bla. Swiadectwa pracy nie dostalem do dzis a
    minal rok. I kto tu ma byc poukladany?