PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
  • Data: 2006-09-20 17:19:13
    Temat: Re: Kolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać...
    Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:eerur3.1as.1@slaszysz.poczta.onet.pl>
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> pisze:

    > To jakaś ściema z tym obiadem za 40 zł na 4 osoby. :)

    Sprecyzuję, bo może niektórzy nie doczytali całego posta - 2 dorosłe osoby +
    2 dzieci.

    > To nawet w
    > Sphinxie danie "obiadowe" kosztuje ok. 20 zł. Nawet w najtańszym (ale
    > dobrym) lokalu w centrum Poznania na 4 osoby to by wyszło
    > przynajmniej 50 zł, a nie byłoby to nic wyszukanego.

    No to co ja na to poradzę? :)
    Czy mam się pociąć z tego powodu, że jadam w knajpie, gdzie nikt nie narzuca
    horrendalnych marży?
    Albo, że jadamy na tyle małe porcje, że nie musimy płacić 20 zł za osobę?

    > No chyba, że knajpa oznacza jadłodajnia czy bar mleczny.

    Nie, nie oznacza.

    --
    Nixe