PracaGrupypl.praca.dyskusjeKlęska polskich reformRe: Klęska polskich reform
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Klęska polskich reform
    Date: Tue, 06 Feb 2007 18:36:40 +0100

    camel napisał(a):

    > Komiczne stwierdzenie :) Z czego się cieszyć? Osobiście uwielbiam
    > kulturę niemiecką a i rosyjską nie gardzę i widzę, że obie są bardzo
    > konkurencyjne jakościowo w stosunku do rodzimych wytworów. Zauważyłeś,
    > że jak kto w polskiej kulturze zdziałał cokolwiek cennego, to spory
    > procent swego żywota spędził poza Polską? Ze znajomych Anglików nie
    > udało się wymusić ani jednego nazwiska sławnego, polskiego twórcy. A
    > podpowiedź "Chopin" spotkała się z niedowierzaniem - toć to Francuz.

    to tylko świadczy o ich ograniczeniu. A Anglicy ja by nie Polacy,
    Holendrze i piloci kilku innych narodowości to tez by mówili po
    niemiecku, a to tylko świadczy o nie znajomości swojej historii.
    A ty myślisz że jak by się wojna nie zakończyła tylko potrwała tak
    jeszcze ze 20 lat to Hitler po wymordowaniu wszystkich Żydów, Cyganów
    stopniowo eliminował by Polaków aby przygotować przestrzeń dla rozwoje
    jednego słusznego narodu na świecie. Tak więc prawdopodobnie by cię w
    ogóle nie było.