PracaGrupypl.praca.szukana.Kasa za czytanie emailiRe: .Kasa za czytanie emaili
  • Data: 2004-03-31 20:32:10
    Temat: Re: .Kasa za czytanie emaili
    Od: "kuba" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Grosik do grosika... Nie, to nie dla mnie, jeszcze pewnie tony spamu
    (ktore i
    > tak dostaje codziennie na skrzynki-bez uczestnictwa w takich programach).

    spam... nie do konca tak jest. oczywiscie jak wszedzie mamy uczciwych i
    oszustow.
    mam konto, ktore zalozylem specjalnie do zarabiania. zapisalem sie w
    SPRAWDZONYCH firmach i przychodza mi maile tylko od nich z platnym linkiem.
    od roku nie dostalem zadnych innych wiadomosci, oprocz reklam serwera :)

    A co powiesz na http://www.TwojSukces.com/cp/ ? Z serii programow
    partnerskich
    > podoba mi sie najbardziej...I jest sprawiedliwie.

    z cala pewnoscia takie programy sa najbardziej sprawiedliwe... ale teraz
    wyobraz sobie ze nie chcesz dostawac spamu, a gdy ogarnie cie zadza zdobycia
    pieniadza w takim programie sam mozesz stac sie spamerem, byle tylko wiecej
    zarobic... :/

    na stronie [ http://www.szybka-kasa.tk ] zaproponowalem inna opcje niz
    czytanie maili.
    mozna tez ogladac reklamy wyswietlane w banerku, do ktorego wystarczy sie
    przywyczaic...

    oczywiscie firmy, ktore namawiaja do zapisywania sloganami typu "zarobisz
    100 $ w tydzien" sa od razu wskazywane jako niewiarygodne i nie warto sie
    zapisywac...

    no tak jak mowie, gorsik do grosika i nagle na moim koncie pojawilo sie 15
    $. mila niespodzianka. nieduza kasa, ale przyszla przy okazji.