PracaGrupypl.praca.szukana › .Kasa za czytanie emaili

  • 1. Data: 2003-03-30 12:03:09
    Temat: .Kasa za czytanie emaili
    Od: P...@o...pl

    Mam do zaoferowania stronke, ktora pozwoli wam zarobic kase nie ruszajac sie z
    domku!!! Rejestracja na tej stronie jest calkowicie ZA DARMO!!!
    Zarejestrować może się każda pełnoletnia osoba z obywatelstwem polskim, zamieszkała w
    Polsce.
    Podstawowym warunkiem jest posiadanie własnej skrzynki e-mailowej.DOSTAJESZ KASE ZA
    TO, że odwiedzasz strony reklamodawców, do których dostęp otrzymujesz poprzez
    e-maila. Zarejstruj się http://www.hajc.com/signup.php?who=8e5231f0eadafd174
    b670e838e42d97d

    P...@o...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2004-03-30 16:47:09
    Temat: Re: .Kasa za czytanie emaili
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    KASE ZA TO, że odwiedzasz strony reklamodawców, do których dostęp otrzymujesz

    I jak to działa? Czy rzeczywiscie wyplaty zwalaja z nog?
    Czytalem niezly artykul na necie, http://www.TwojSukces.com/gdzienie - tutaj,
    wlasnie o takich systemach... Nie wyglada to tak rozowo. Moze macie jakies
    doswiadczenia zwiazane z taka dzialalnoscia?

    Pozdrawiam

    Senniq

  • 3. Data: 2004-03-30 17:58:36
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

> [...]
    > wlasnie o takich systemach... Nie wyglada to tak rozowo. Moze macie jakies
    > doswiadczenia zwiazane z taka dzialalnoscia?

    tak, mamy doswiadczenia... ale nikt w tym biznesie nie obiecuje zlotych gor.
    za ogladanie reklam mozna zarobic, czasem nie malo, jednak trzeba sobie na
    to zapracowac.

    chodzi o to, ze zarabiasz, ale grosze... nastepnie grosik do grosika i
    zbiera sie wiecej.
    napewno nie utrzymamy za to rodziny, jednak korzystajac codziennie z
    internetu mozna zarobic pare groszy.

    zarabiasz wiecej gdy polecasz dana firme swoim znajomym, wtedy od ich reklam
    (zarobkow) dostajesz % na swoje konto.
    czyli im wiecej polecisz znajomych, tym wiecej % a co za tym idzie wiecej
    kasy.

    poczytaj na www.szybka-kasa.tk jaki jest schemat dzialania takich firm

    pozdrawiam!

    kuba

  • 4. Data: 2004-03-30 19:51:21
    Od: "socki" <s...@n...pl>

    ja sobie posiedziałem a żadnych pieniedzy niechcą mi wypłacić
    mam niezłych pare dolców wklepanych ale tylko w ich tabelkach
    jak macie jakieś pomysły na wyrwanie chociaż dolca to zapraszam

  • 5. Data: 2004-03-30 20:15:20
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > (zarobkow) dostajesz % na swoje konto.
    > czyli im wiecej polecisz znajomych, tym wiecej % a co za tym idzie wiecej

    Grosik do grosika... Nie, to nie dla mnie, jeszcze pewnie tony spamu (ktore i
    tak dostaje codziennie na skrzynki-bez uczestnictwa w takich programach). A co
    powiesz na http://www.TwojSukces.com/cp/ ? Z serii programow partnerskich
    podoba mi sie najbardziej...I jest sprawiedliwie.

    Senniq

  • 6. Data: 2004-03-31 20:32:10
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    > Grosik do grosika... Nie, to nie dla mnie, jeszcze pewnie tony spamu
    (ktore i
    > tak dostaje codziennie na skrzynki-bez uczestnictwa w takich programach).

    spam... nie do konca tak jest. oczywiscie jak wszedzie mamy uczciwych i
    oszustow.
    mam konto, ktore zalozylem specjalnie do zarabiania. zapisalem sie w
    SPRAWDZONYCH firmach i przychodza mi maile tylko od nich z platnym linkiem.
    od roku nie dostalem zadnych innych wiadomosci, oprocz reklam serwera :)

    A co powiesz na http://www.TwojSukces.com/cp/ ? Z serii programow
    partnerskich
    > podoba mi sie najbardziej...I jest sprawiedliwie.

    z cala pewnoscia takie programy sa najbardziej sprawiedliwe... ale teraz
    wyobraz sobie ze nie chcesz dostawac spamu, a gdy ogarnie cie zadza zdobycia
    pieniadza w takim programie sam mozesz stac sie spamerem, byle tylko wiecej
    zarobic... :/

    na stronie [ http://www.szybka-kasa.tk ] zaproponowalem inna opcje niz
    czytanie maili.
    mozna tez ogladac reklamy wyswietlane w banerku, do ktorego wystarczy sie
    przywyczaic...

    oczywiscie firmy, ktore namawiaja do zapisywania sloganami typu "zarobisz
    100 $ w tydzien" sa od razu wskazywane jako niewiarygodne i nie warto sie
    zapisywac...

    no tak jak mowie, gorsik do grosika i nagle na moim koncie pojawilo sie 15
    $. mila niespodzianka. nieduza kasa, ale przyszla przy okazji.

  • 7. Data: 2004-03-31 20:33:27
    Od: "kuba" <k...@k...pl>

    > ja sobie posiedziałem a żadnych pieniedzy niechcą mi wypłacić
    > mam niezłych pare dolców wklepanych ale tylko w ich tabelkach
    > jak macie jakieś pomysły na wyrwanie chociaż dolca to zapraszam

    powiedz mi do jakich firm sie zapisales i ile u nich masz...

    jakie sa warunki wyplaty dla tych firm, moze cos zaradzimy...

    pozdrawiam!

    kuba

    --
    [ http://www.szybka-kasa.tk ]