PracaGrupypl.praca.dyskusjeKanadyjski Instytut Zarzadzania :( › Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
  • Data: 2002-11-22 21:24:08
    Temat: Re: Kanadyjski Instytut Zarzadzania :(
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Rybinka" <T...@p...fm> writes:

    > Jeśli porównać standardy, to w Warszawie mieszkania o porównywalnym
    > standardzie też kosztuje 900 USD miesięcznie... Nie wiem jakie są kawalerki

    przepraszam, ale mam znajomych w warszawie; wynajmuja kawalerki i
    owszem placa 1000-1200 ale w ZLOTOWKACH a nie dolarach.

    > w USA, bo widziałem tylko większe mieszkania, ale w Europie takich kawalerek
    > jak w Polsce nie widziałem (w Europie znaczy na zachód i północ od
    > Polski)...
    > Poza tym ceny w dolinie krzemowej, a ceny na amerykańskim zadupiu też są
    > inne, prawda? Czy studio w Kalamazoo też kosztuje 900 USD?

    oczywiscie, ze sa inne.
    ale na zadupiu mozesz sie czuc szczesliwy, jak dostaniesz ciut lepsza
    prace niz sprzedawczyni albo osoba do koszenia trawnikow.

    na zadupiu nikt nie zarabia tyle, ile tutaj placa.
    na zadupiu nikt nie potrzebuje programistow.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net