PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
    From: "wondoł" <y...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Tue, 14 Oct 2003 23:15:31 +0200

    Użytkownik "janek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jqSib.12581$Lo.195313@news.chello.at...
    > tak sobie jeszcze raz to wszystko przeczytałem i az mnie ciarki przeszły
    > pytam sie wiec ludzie gdzie wy jestescie?,na jakim swiecie zyjecie? jak
    > pomogliscie villgutowi?,bo mi sie zawsze wydawalo ze po to sie zaklada
    m,in
    > grupy dyskusyjne zeby sobie nawzajem pomoc,a nie przekrzykiwac sie ze ja
    > se ze wszystkim daje rade a ty frajerze jak sobie rady nie dajesz to gin
    > nie mam zamiaru tu nikogo oceniac ani przezywac ani nic,dawno sie tego
    > oduczylem,ale przeraza mnie sytuacja kiedy naprawde miałbym szukac
    pracy.,a
> [...]

    wybacz ale jezeli taki list pisze nastolatek, student, czy gosc swiezo po
    studiach to mozna mu pomóc napisać coby się nie zamartwiał zeby spróbował
    tak i siak i tak dalej.
    Ale jesli takie rzeczy pisze facet który mieszka z rodzicami mając 34 lata i
    ma do nich pretensje o złośliwość, który nie ma powodzenia u kobiet i
    narzeka na to na forum usenetu, który nie może sobie poradzić w życiu i
    miast poprosić o pomoc ludzi (może nie zawsze bardziej doswiadczonych) to
    uzala się nad sobą jak za przeproszeniem baba (przepraszam raz jeszcze
    wszystkie panie :)), zwala winę na wszystko dookoła, kolegów którzy się
    potrafili w zyciu ustawić, władzę, spiski i inne pierdoły. To jak powiedz mi
    jak można traktować taki żenujący list i takiego koleżkę???? POwiedz jak??
    Zeby było smieszniej to zmienia sobie adres i zgrywa zbigniewa nadal
    atakując w swoim stylu. W ten sposób niczego nie osiągnie

    Dla mnie rzrecz jest oczywista, spuscić z Kasprowego niech sunie na
    zatracenie, skoro brak mu pokory. Facet ma 34 lata i powinien sam wiedziec
    jak żyć. To juz czas na to

    wondol

    ---