PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zm?czony
  • Data: 2003-10-25 21:10:08
    Temat: Re: Jestem Zm?czony
    Od: Slawek <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie czytaj tej listy nie bedziesz zmeczona ;)

    Facet brzdaka dokladnie tak samo jak ty, czy ja. A niech sobie brzdaka
    co to komu przeszkadza.
    Nie podoba ci sie to co pisze to nadaj mu atrybut ignore, nie bedziesz
    musiala sie denerwowac :-P

    Czy moglabys wyjasnic geneze nazwy swojego adresu www. Interesujacy jest.

    Slawek