PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony › Re: Jestem Zmęczony
  • Data: 2003-10-14 15:48:16
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "janek" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze tez pojsc dalej - i sam siebie zatrudnic, placic za siebie ZUS, byc
    > dla siebie dobrym szefem a nie opisanym obok "wyzyskiwaczem" przyznawac
    > sobie podwyzki, urlopy, awansowac sie, powierzac sobie swoje najwieksze
    > tajemnice [firmowe] itd ;)

    alez ja to realizuje nie w swojej głowie tylko w rzeczywistosci i ciesze sie
    ze mam jako taka głowe do tego, ze nie boje sie zus itd,itp
    a villguta stworzylem po to zeby postawic siebie w takiej sytuacji, w
    sytuacji czlowieka zagubionego,potrzebujacego wsparcia,który odwazyl sie
    powiedziec o tym co czuje ludziom których nie zna
    no a jak został potraktowany villgut,to juz chyba szanownemu jest wiadome
    dlatego predzej bym do swojej roboty przyjal takiego villguta niz cała
    reszte tu wystepujacych, ktora to reszta ,rzekomo, tak doskonale sobie daje
    rade