PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
    From: "villgut" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 17:20:30 GMT

    > I zastanow sie chwile. Czego moze spodziewac sie kobieta po facecie, ktory
    > tym wieku mieszka z rodzicami?? chyba tylko tego, ze bedzie mial wymagania
    > sam nic nie umie w domu zrobic. ze bedzie wymagal prania skarpetek,
    > gotowania obiadkow i podtykania wszystkiego pod nos, jak mamusia.
    >
    > Ale kobiety (a przynajmniej wiekszosc kobiet) ma instynkt samozachowawczy
    > nie laduja sie w zwiazki z takimi mezczyznami.
    >
    > Kania

    moja droga rozmówczyni,zyczę Ci jak najlepiej i przede wszystkim zdrowia dla
    dzieciaka,ja niestety nie mogę realizowac nawet planu natury bo moja żona
    nie miałaby co do garka włozyc,i uwierz mi na słowo,że ktoś kto mieszka z
    rodzicami po trzydziestce nie mieszka dlatego,ze mu jest wygodnie czy cos w
    tym stylu,tylko dlatego ze został przyparty do muru,i uwierz mi tez na
    drugie słowo ze ja nie mam pretensji do ludzi którym sie udało,którzy robia
    cos z sensem,cieszą sie zyciem,ja ich nawet rozumiem,Szkoda tylko,że tacy
    ludzie nie rozumieją takich jak ja,którym po prostu sie nie udało.