PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem ZmęczonyRe: Jestem Zmęczony
    From: "villgut" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jestem Zmęczony
    Date: Sun, 12 Oct 2003 17:12:41 GMT

    > bylem w takiej sytuacji i pisalem CV. Ba, pracowalem i za 300 zl. Duma
    jakos mi
    > nie przeszkadzala.
    >
    > A od 21 roku zycia mieszkam i zyje na wlasny rachunek - sam wynajmujac
    sobie
    > pokoj, a potem mieszkanie, w miedzyczasie sam sobie oplacajac studia. Nie
    > wiszac u cycusia i portfela rodzicow.
    >
    > glos

    widzisz chłopcze ja na szczęscie nie musiałem przyjezdzac do wielkiego
    miasta,bo mieszkam w nim od urodzenia i dlatego nie bede pracował za
    złodziejskie pieniadze,ani tez dlatego nie bedę dorabiał goscia który
    wynajmuje mieszkania,a wiesz dlaczego?
    ano dlatego ze nie,i moze kiedys,za kilkalat ,sam sie dojałopisz dlaczego.