PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest jakis odzew? › Re: Jest jakis odzew?
    From: " Yattaman" <y...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest jakis odzew?
    Date: Sun, 22 Sep 2002 12:23:11 +0200

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w
    wiadomości news:amirqa$nv0$1@absinth.dialog.net.pl...
    > " Yattaman" <y...@a...net.pl> wrote in message

    > A w jakiej branży szukasz? W moim przypadku kilkukrotnie był odzew,
    zarówno
    > przy poszukiwaniu stałej pracy jak i zleceniach jednorazowych.

    Najlepiej telekomunikacja, sprawy monterskie (zgodnie z wykształceniem),
    mogę jako telefonista ze znajomościa rosyjskiego, ale chodziło mi
    bardziej o to, ze nawet jak ktoś się ogłaszał do "przynieś podaj
    pozamiataj", to na moja odpowiedź, że jestem chętny od zaraz, zero
    odzewu. IMO, wypadało by powiedzieć chociaż, ze nieaktualne. Odpisać na
    maila, to naprawdę, nie jest jakiś kosmiczny wysiłek... Dużym moim
    problemem jest to, ze naukę konczyłem jeszcze za socjalizmu, a w tym
    ustroju język angielski byl traktowany po macoszemu :( (wiele moich
    potencjalnych miejsc pracy tylko o to się rozbiło)
    Jestem w błędnym kole - abym dostał po prostu jakąś pracę, potrzebuję
    mieć średnie (mam tylko zawodowe - telekomunikacja), które chce zrobić.
    Ale to kosztuje.
    Nie zarobię na zrobienie średniego, bo nie mam pracy. Błędne koło - nie
    mam pracy, bo nie mam wykształcenia, nie mam wykształcenia, bo nie mam
    pracy...
    Zrobić chcę to wyłącznie w uczciwy sposób... ale czy da się uczciwie ?
    Próbowałem w telekomunikacji (Tepsa), ale zwalniają, a nie przyjmują...

    --
    Y.