PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jest jakis odzew?

  • 1. Data: 2002-09-21 19:36:24
    Temat: Jest jakis odzew?
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Mam pytanko odnosnie ogloszen na: pl.praca.szukana. Czy pracodawcy
    odpowiadaja na oferty tu zamieszczone?

    Pozdrawiam
    Asia

  • 2. Data: 2002-09-21 20:10:55
    Temat: Re: Jest jakis odzew?
    Od: "mmkk" <m...@w...edu.pl>

    "Asienka" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > Mam pytanko odnosnie ogloszen na: pl.praca.szukana. Czy pracodawcy
    > odpowiadaja na oferty tu zamieszczone?
    >
    > Pozdrawiam
    > Asia

    Tak, że już nieaktualne, albo że jesteś zbyt wykfalifikowana.

  • 3. Data: 2002-09-21 21:20:28
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "Asienka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko odnosnie ogloszen na: pl.praca.szukana. Czy pracodawcy
    > odpowiadaja na oferty tu zamieszczone?

    W moim przypadku, kilkakrotnie, nie było nawet pocałuj się w
    du^H^Hrzyć... Zero odzewu.
    Jedna z osób, której wysłałem odpowiedź na ofertę pracy pisywała tutaj,
    ale od jakiegoś dłuższego czasu jej tu nie widzę.

    --
    Y.

  • 4. Data: 2002-09-21 21:51:11
    Temat: Odp: Jest jakis odzew?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Yattaman <y...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjn
    ych napisał:aminti$nce$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > du^H^Hrzyć... Zero odzewu.
    > Jedna z osób, której wysłałem odpowiedź na ofertę pracy pisywała tutaj,

    Oferta pracy z pl.praca.szukana???????

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2002-09-21 21:56:42
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Yattaman <y...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjn
    > ych napisał:aminti$nce$...@n...tpi.pl...
    (...)

    > Oferta pracy z pl.praca.szukana???????

    Ajjj... ale plama... ;-)))
    Pochrzanilo mi się z oferowaną...
    Co nie zmienia faktu, że na szukanej były też oferty "od pracodawców".
    Obecnie nie czytam.
    Jak tez tego, ze na oferowanej było tych kilka ofert, gdzie na moja
    odpowiedź zero odzewu.

    Y.

  • 6. Data: 2002-09-21 22:20:08
    Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik glos <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amipjh$q3v$...@n...onet.pl...
    Oferta pracy z pl.praca.szukana???????

    Chodziło mi faktycznie o szukaną, ale dzieki za odzew z sekacji: oferowana
    ;-)

    Reasumując: wielka szkoda, ale komus muszą odpowiadać, skoro się ogłaszają

    Pozdro
    Asia

  • 7. Data: 2002-09-21 22:28:32
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    " Yattaman" <y...@a...net.pl> wrote in message

    > W moim przypadku, kilkakrotnie, nie było nawet pocałuj się w
    > du^H^Hrzyć... Zero odzewu.

    A w jakiej branży szukasz? W moim przypadku kilkukrotnie był odzew, zarówno
    przy poszukiwaniu stałej pracy jak i zleceniach jednorazowych.

    Tomek Z.

  • 8. Data: 2002-09-22 10:23:11
    Od: " Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w
    wiadomości news:amirqa$nv0$1@absinth.dialog.net.pl...
    > " Yattaman" <y...@a...net.pl> wrote in message

    > A w jakiej branży szukasz? W moim przypadku kilkukrotnie był odzew,
    zarówno
    > przy poszukiwaniu stałej pracy jak i zleceniach jednorazowych.

    Najlepiej telekomunikacja, sprawy monterskie (zgodnie z wykształceniem),
    mogę jako telefonista ze znajomościa rosyjskiego, ale chodziło mi
    bardziej o to, ze nawet jak ktoś się ogłaszał do "przynieś podaj
    pozamiataj", to na moja odpowiedź, że jestem chętny od zaraz, zero
    odzewu. IMO, wypadało by powiedzieć chociaż, ze nieaktualne. Odpisać na
    maila, to naprawdę, nie jest jakiś kosmiczny wysiłek... Dużym moim
    problemem jest to, ze naukę konczyłem jeszcze za socjalizmu, a w tym
    ustroju język angielski byl traktowany po macoszemu :( (wiele moich
    potencjalnych miejsc pracy tylko o to się rozbiło)
    Jestem w błędnym kole - abym dostał po prostu jakąś pracę, potrzebuję
    mieć średnie (mam tylko zawodowe - telekomunikacja), które chce zrobić.
    Ale to kosztuje.
    Nie zarobię na zrobienie średniego, bo nie mam pracy. Błędne koło - nie
    mam pracy, bo nie mam wykształcenia, nie mam wykształcenia, bo nie mam
    pracy...
    Zrobić chcę to wyłącznie w uczciwy sposób... ale czy da się uczciwie ?
    Próbowałem w telekomunikacji (Tepsa), ale zwalniają, a nie przyjmują...

    --
    Y.

  • 9. Data: 2002-09-22 12:23:20
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Próbowałem w telekomunikacji (Tepsa), ale zwalniają, a nie przyjmują...

    Niestety zwalniaja, chory kraj !!! Czasem ciężko zmienić swoją sytuację
    życiową . Nie wiem czy ktoś ma pomysł na wyjście z impasu !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 10. Data: 2002-09-22 13:21:38
    Od: "budowa-2" <b...@n...pl>

    > Niestety zwalniaja, chory kraj !!! Czasem ciężko zmienić swoją sytuację
    > życiową . Nie wiem czy ktoś ma pomysł na wyjście z impasu !!!
    >
    > Pozdrawiam
    > Wrangler

    Oj Wrangler, Wrangler!
    Ty sie już chyba nie zmienisz.
    A tyle razy Ci mówiłem. Weź się za siebie tak poważnie to będą pracodawcy po Ciebie w
    kolejce stać.
    A Ty nic nie robisz tylko narzekasz.
    Ja ostatnio mały sukces odniosłem bo zemściłem się za lata poniewierki w Niemczech.
    Może juz o tym komuś pisałem?
    Zatrudniłem w Polsce dwóch Niemców. Oczywiście na czarno. Teraz z utęsknieniem
    czekają na kasę.
    Zapłacę im, ale ich trochę potrzymam w niepewności. Niech znaja ten smak.

    mat