PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona "Informatyków"* › Re: Jest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona "Informatyków"*
  • Data: 2004-09-21 06:56:29
    Temat: Re: Jest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona "Informatyków"*
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dimitre"" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cinibc$qov$1@news.wp.pl...
    > Szanowni Informatycy i Programiści,
    >
    > Proszę o ocenę mojej koncepcji Firmy Szkoleniowej.

    > Zasady Finansowe:
    > Przychody - Koszty = Zysk Brutto
    > Zysk Brutto - [(Oprocentowanie lokat) x ( zainwestowany kapitał)] = Zysk
    > netto
    > Zysk netto= 50 % Ja + 50 % Grupa Szkoleniowców

    Przede wszystkim netto do podzialu pomiedzy kogos kto moze po uwazaniu
    ksiegowac koszty na zespole 5 a kogos kto nawet tam nie moze zajrzec to
    letka przesada.

    Po drugie w IT nie jest trudno miec dobry pomysl. Natomiast bardzo trudno
    jest nowy pomysl sprzedac.

    Poza tym szukasz do pomyslu profesjonalistow... A trudno byc profesjonalista
    po max roku prowadzenia szkolen. Na tym rynku duzo i szybko sie dzieje.
    Profesjonalisci prowadza szkolenia albo dla prestizu, albo dla _na_prawde_
    sensownej kasy. Polozonej na stol. A nie obiecanej, ze jak dobrze pojdzie...

    No i na koncu - nie gniewaj sie ale troche Amvayem idea zalatuje.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P