PracaGrupypl.praca.dyskusjeJest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona "Informatyków"* › Re: Jest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona "Informatyków"*
    From: "Dimitre" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jest Praca i Biznes do zrobienia ??? Pytanie do szerokiego grona
    "Informatyków"*
    Date: Tue, 21 Sep 2004 01:03:55 +0200
    Sender: d...@1...acn.waw.pl

    > ?? myslisz ze przyjda do ciebie profesjonalisci na umowe zlecenie
    1. Tak jak nie każdy kto ma ogromną wiedzę w danej dziedzinie może szkolić,
    tak nie na każdego profesjonalistę czekam.
    2. Nie każdego taki układ zainteresuje- a gdyby mnie interesował inny
    przeprowadziłbym rekrutację.
    3. Zależy mi na grupie wizjonerów którzy wemą odpowiedzialność za kierunek
    działań.
    4. Kiedyś zorientujesz się, że jest coś poza "ciepłą posadką" tylko kasy
    czasem brak.
    5. Przedsięwzięcie nie jest planowane -nawet w najśmielszych wizjach- na 8
    tys. brutto miesięcznie.
    Pozdrawiam
    Dimitre