PracaGrupypl.praca.dyskusjeJesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie... › Re: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
  • Data: 2003-06-09 13:07:36
    Temat: Re: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NIE MOGE WYLACZYC. NIE TRAKTUJ TEGO JAKO WYDZIERANIE SIE...

    JAKA SZANSE, W PANSTWIE GDZIE JEST OFICJALNIE CO 5 BEZ PRACY SZANSY SZUKA
    SIE WSZEDZIE A TWOJA NIESKREPOWANA DYSKUSJA JEST TU NA DRUGIM MIEJSCU. KUPY
    NIE ROBIE ALE GDYBY OD TEGO ZALEZAL BYT MOICH NAJBLIZSZYCH TO BYM SIE NIE
    ZASTANAWIAL. TO POZATYM NIE JEST CHYBA JAKIS SALON ZE COS WYPADA A COS NIE.
    A TY KOLEGO OD ZASAD CIESZ SIE ZE MASZ PRACE I MASZ CO DZIECIOM DO JEDZENIA
    KUPIC BO WIELU LUDZI NIE MA TAKIEGO KOMFORTU A CO ZA TYM IDZIE MAJA GLABOKO
    W DUPIE WSZYSTKIE ZASADY.

    KONCZAC, POWIEM CI, ZE GDYBY KTOS CHCIAL TU SPRZEDAWAC SAMOCHÓD LUB
    MIESZKANIE CZY CHCIALBY ROZMAWIAC O POLITYCE...TO OWSZEM ZROZUMIALBYM TWOJE
    ZASADY ALE CZLOWIEKU TU CHODZI O ROBOTE! JAK CHCESZ PROWADZIC NIESKREPOWANE
    DYSKUSJE TO PROWADZ JE A TEN POST OMIN, OLEJ. UTARLA SIE MODA NA
    PRZESTRZEGANIE POZADKU I ZASAD WIEC KARC TYCH CO BLUZGAJA, PISZA GLUPOTY ALE
    NIE TYCH KTÓRZY POTRZEBUJA....

    CZY JAKBYM NA TEJ GRUPIE W AKCIE ROZPACZY NAPISAL ZE POTRZEBUJA KREW DLA
    MOJEGO DZIECKA W RZADKIEJ GRUPIE TO TEZ BYS MNIE OPIEPRZYL? CZASMI JAK NIE
    MASZ NIC DO DORADZENIA TO LEPIEJ NIC NIE MOWIC!

    TOMEK

    Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    ..