PracaGrupypl.praca.dyskusjeJesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie... › Re: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
  • Data: 2003-06-10 08:08:34
    Temat: Re: Jesli ktos z PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie...
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:Xns9396657164AC8WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in news:bc4227$mv2$1@news.onet.pl:
    >
    > /ciach.../

    TO CIACH TO TEZ ZASADA?

    > Niepotrzebnie karmilem trolla.

    APROPO TROLLA TO JEST NA MORZU POLNOCNYM I MAM PRZYJEMNOSC UCZESTNICZYC W
    PROJEKCIE JEGO MODERNIZACJI....

    > No prosze, wychodzisz na ludzi.

    NIE TYLKO MAM W SOBIE TROCHE CZEGOS CO NAZYWAM KULTURA. POZATYM POWIEDZIEC
    COS O KIMS TO TRZEBA MIEC ODWAGE OSOBISCIE A NIE PRZEZ MONITOR KU ZABAWIE
    SZANOWNYCH GRUPOWICZOW. TO TAK SAMO JAK Z DAWANIEM W MORDE - PRZEZ MONIOR
    TEGO NIESTETY NIE MOZNA ZROBIC...

    > Masz racje - dodaje Cie wiec wlasnie do KF.

    DODAWAJ DO CZEGO CHCESZ. PODAC CI WSZYSTKIE ADRESY ZEBY CI BYLO LATWIEJ?