PracaGrupypl.praca.dyskusjeJesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i założyć firmę...Re: Jesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i założyć firmę..
  • Data: 2006-08-18 07:35:19
    Temat: Re: Jesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i założyć firmę..
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > 95% bezrobotnych czy poczatkujacych przedsiebiorcow tego nie zrozumie (a
    > nie wiem, czy i to 5% to nie jest zbytni optymizm). Zeby serwis mial
    > wartosc dodana i byl pozyteczny dla grupy docelowej, trzeba to
    > "przetlumaczyc na ludzki".

    Witam,
    Dziekuje za cenną uwagę. Bedę się strał tłumaczyć wszystko jak
    najprościej, choć nie da się o wszystkim napisać w jednym serwisie.
    Dlatego dobrze jak czytelnik miałby jakieś wyobrażenie o swojej
    przyszłej firmie. Serwis dotyczy finansowania startu działalności, a
    nie np. wyboru formy.

    W każdym już niedługo do artykułu, który wskazałaś dodam
    informacje tłumaczące czym jest jednoosobowa działalność
    gospodarcza, czym różni się od innych form działalności. Dodam
    też trochę pożytecznych linków do serwisów gdzie jest to bardzo
    przystępnie wyjaśnione, bo informacji na ten temat jest w internecie
    dużo i nie warto ich dublować.

    W każdym razie dziekuje za cenną uwagę i czekam na następne.

    pozdrawiam
    Piotr