PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i założyć firmę...

  • 1. Data: 2006-08-17 21:33:55
    Temat: Jesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i założyć firmę...
    Od: b...@o...pl

    Witam,
    No właśnie, jesli kiedyś będziecie chcieli zrezygnować z pracy i
    założyć firmę,
    zapraszam na mój serwis http://www.bierzdotacje.pl

    Zapraszam wszystkich zainteresowanych dotacjami, kredytami,
    niskooprocentowanymi
    pożyczkami lub innymi formami pomocy na założenie własnej firmy.

    W chwili obecnej są tam głównie informacje na temat bezzwrotnej
    dotacji, którą można otrzymac w Urzedzie Pracy, z czasem pojawiać
    się będą także informacje na temat innych form pomocy.

    Jesli ktoś ma jakieś sugestie lub propozycje, prosze o cynk na
    e-mail, w komentarzach serwisu lub na tej grupie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2006-08-18 05:52:42
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    b...@o...pl wrote:
> [...]
    >
    > Jesli ktoś ma jakieś sugestie lub propozycje, prosze o cynk na
    > e-mail, w komentarzach serwisu lub na tej grupie.

    Na plus: zbieranie w jednym miejscu wiedzy, ktora trzeba wynajdywac w
    roznych zrodlach.
    Minus: sposob formulowania, ktory jest po prostu wyciagiem z przepisow.

    Przyklad:
    "Oto rodzaje działalności, przy których nie jest możliwe przyznanie
    dotacji z UP:
    <i tu podpunkt:>
    uwarunkowanej pierwszeństwem użycia towarów produkcji krajowej przed
    towarami importowanymi"

    95% bezrobotnych czy poczatkujacych przedsiebiorcow tego nie zrozumie (a
    nie wiem, czy i to 5% to nie jest zbytni optymizm). Zeby serwis mial
    wartosc dodana i byl pozyteczny dla grupy docelowej, trzeba to
    "przetlumaczyc na ludzki". Wszelkie serwisy ukierunkowane na niefachowa
    widownie musza miec wszystko, co fachowe, przetlumaczone na zrozumiale
    dla przecietnego czlowieka. Takie jedno zdanie, nawet jak ktos uzna, ze
    jego dany przepis raczej nie dotyczy, moze doprowadzic do uznania, ze
    caly serwis jest "nie dla niego" i zniechecic do wglebiania sie w
    reszte. Kopiowaniem przepisow raczej nie zdobedziesz popularnosci, tylko
    pozytecznym komentarzem do nich i ich wyjasnieniem.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 3. Data: 2006-08-18 07:35:19
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > nie wiem, czy i to 5% to nie jest zbytni optymizm). Zeby serwis mial
    > wartosc dodana i byl pozyteczny dla grupy docelowej, trzeba to

    Witam,
    Dziekuje za cenną uwagę. Bedę się strał tłumaczyć wszystko jak
    najprościej, choć nie da się o wszystkim napisać w jednym serwisie.
    Dlatego dobrze jak czytelnik miałby jakieś wyobrażenie o swojej
    przyszłej firmie. Serwis dotyczy finansowania startu działalności, a
    nie np. wyboru formy.

    W każdym już niedługo do artykułu, który wskazałaś dodam
    informacje tłumaczące czym jest jednoosobowa działalność
    gospodarcza, czym różni się od innych form działalności. Dodam
    też trochę pożytecznych linków do serwisów gdzie jest to bardzo
    przystępnie wyjaśnione, bo informacji na ten temat jest w internecie
    dużo i nie warto ich dublować.

    W każdym razie dziekuje za cenną uwagę i czekam na następne.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2006-08-18 07:48:31
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > dotacji z UP:
    > <i tu podpunkt:>
    > uwarunkowanej pierwszeństwem użycia towarów produkcji krajowej przed

    Oczywiście ten podpunkt też zmienie, tak aby był on czytelniejszy.

    pozdrawiam
    Piotr