PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakość usług lekarskichRe: Jakość usług lekarskich
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Jakość usług lekarskich
    Date: 11 Apr 2008 17:14:36 +0200

    On 2008-04-11, gargamel <s...@d...na> wrote:

    > ok, dzięki za info, czyli płacąc nawet ten minimalny zdrowotny 200zł, po
    > roku pracy stać cię na wycięcie wyrostka:O)
    > (trzeba jeszcze pamiętać o pieniądzach płaconych od stołem przy takich
    > operacjach jak się chce z takowej wyjść cało, z doświadczenie nie powiem ci
    > jakie są to kwoty, bo za zdrowy jestem, ale jak już chce sie liczyć, to
    > trzeba policzyć wszystkie koszta)

    Ja przeżyłem w zeszłym roku tego rodzaju operację. Plus wycinanie
    nieprawidłowości na jelitach. Razem to by wyszło spokojnie ponad 5k.
    I do momentu kiedy tak sobie trafiłem do szpitala z dnia na dzień,
    to też myślałem że zdrowotne jest niepotrzebne. Teraz już tak nie
    myślę.

    I jakoś nic nie musiałem płacić "pod stołem" jak to sugerujesz.

    > nie żartuj,

    Nie żartuję.

    > bez operacji, operację sobie doliczę oddzielnie.

    A co z opieką? Pani recepcjonistka odepnie od rurek i zaprowadzi do
    ubikacji, pomoże Ci się umyć itd? Będzie dyżurować w nocy? Jak wyceniasz
    tego rodzaju usługi?

    > a jaka jest prawda ?

    Ja, niezależnie od dochodu, płacę składkę zdrowotną w wysokości
    (obecnie) 209,59 zł. Legalnie, bez kombinowania "pod stołem",
    czy co tam jeszcze wymyślisz. Nie łapię się więc na żaden punkt,
    który wypisałeś.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl