PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakość usług lekarskichRe: Jakość usług lekarskich
  • Data: 2008-04-15 17:54:58
    Temat: Re: Jakość usług lekarskich
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15.04.2008 gargamel <s...@d...na> napisał/a:

    [...]

    > nie napisałem o przychodzie, ale o dochodzie, jeśli mam dochód 2000zł to 40%
    > z tej kwoty to 800zł, czyli zus, a jak w danym miesiącu zarobię nie 2000zł a
    > tylko 800zł, to zus będczie stanowił 100% mojego dochodu:O(
    > (oczywiście jak zarobie milion złotych to zus będzie pomijalny, ale podatek
    > znaczący, ale ja tyle nie zarobie:O(

    Po co Ci działalność, jeśli nie umiesz na niej efektywnie zarobić?

    > no i to że podpisałeś to o czym mówiłem, a z czym ty się nie zgadzałeś i
    > takie tam:O)

    Że co? Z czym się nie zgadzałem? O_o
    Wybacz, ale tak się zakręciłeś z tą swoją teorią podpisywania czegoś, że
    już nie wiem o co Ci chodzi. NIE podpisywałem dokumentu ZDEJMUJĄCEGO
    całą odpowiedzialność ze SZPITALA.

    Podpisałem dokument wywiadu medycznego oraz zgodę na operację (po
    operacji). W RAZIE gdyby ktoś w szpitalu popełnił błąd lekarski, to
    mógłbym się sądzić o odszkodowanie. JEŻELI zaś szkoda by wynikła na
    skutek podania BŁĘDNEJ informacji lekarzom, to jest to tylko i wyłącznie
    moja wina i za to nie mogę pociągnąć nikogo do odpowiedzialności.
    Więc proszę przestać snuć teorie rodem z Archiwum X.

    > ale kogo, pielęgniarki, lekarza, czy dyrektora szpitala?
    > i czy to była kwota do zapłacenia pod stołem, czy rzeczywisty, całkowity
    > koszt takiej operacji? (np. dla osoby nieubezpieczonej)

    Co Ty z tą kwotą 'pod stołem'? Nie umiesz nic inaczej załatwić?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl