PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie zdjęcie dołączyć do podania o pracę: formalne, czy nieformalne? › Re: Jakie zdjęcie dołączyć do podania o pracę: formalne, czy nieformalne?
    From: "artur" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie zdjęcie dołączyć do podania o pracę: formalne, czy
    nieformalne?
    Date: Thu, 22 Jan 2004 13:02:44 +0100
    Sender: a...@o...pl@80.48.19.2

    Chyba żartujesz.

    Najlepiej wysłać zdjęcie takie jak masz w dokumentach, najlepiej w
    garniturze i do tego jak najbardziej aktualne.

    Chyba, że pretendujesz na stanowisko, o którym wspomniał "sajmon". W tym
    wypadku, to nie mam zielonego pojęcia.

    Swego czasu przeglądałem aplikacje na stanowisko przedstawiciela handlowego
    i było w jednej zdjęcie gościa, który siedział przed biurkiem komputerowym
    na krześle obrotowym, uśmiech od ucha do ucha. Uwierzcie mi, gość wyglądał
    komicznie, chciał chyba pochwalić się, że ma komputer. Wyglądał jak jakiś
    Amłejowiec.

    Nie róbcie tego!

    Możecie wysyłać aplikacje ze zdjęciem skanowanym, pod warunkiem, że jakość
    wydruku jest na wysokim poziomie.

    Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania, to walcie.

    Pozdrawiam.