-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!news.internetia.pl!skynet.be!newsgate.cistron.nl!news.cambrium.nl!news.camb
rium.nl!news.cambrium.nl!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!news.chello.at
.POSTED!53ab2750!not-for-mail
From: "El Tiburon" <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
References: <TAqvb.43131$Et5.23233@news.chello.at> <bpljrp$o96$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Jakie wytlumaczenie
Lines: 119
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="----=_NextPart_000_0044_01C3B080.3AEFC380"
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Message-ID: <KBvvb.49358$Et5.3123@news.chello.at>
Date: Fri, 21 Nov 2003 21:38:50 GMT
NNTP-Posting-Host: 212.186.133.88
X-Complaints-To: a...@c...pl
X-Trace: news.chello.at 1069450730 212.186.133.88 (Fri, 21 Nov 2003 22:38:50 MET)
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Nov 2003 22:38:50 MET
Organization: Customers chello Poland
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:109308
[ ukryj nagłówki ]Przyczyny? A zatem bylem sobie kierownikiem zespolu - powiedzmy mini Call-Centre -
okolo tuzina osób. Przez kilkanascie ostatnich miesiecy obciazenie pracowników
telefonami nieustannie wzrastalo (w czasie mojej pracy na tym stanowisku ok.
dwuipólkrotnie), a zatrudnienie pozostawalo na niezmienionym poziomie. W dodatku
pracowalismy na archaicznych systemach - zadnego work-flow, CRM, etc. Szefowie firmy
doskonale o tym wiedzieli - na biezaco przygotowywalem stosowne raporty zwracajac
uwage na potrzebe zajecia sie problemem (zwiekszenie zatrudnienia, zakup
zintegrowanego systemu itd). Wszystko to bez odzewu, jednak az do czasu, kiedy to
mój bezposredni przelozony zaprosil mnie do siebie i dal 'do wyboru': zwolnienie
dyscyplinarne albo odejscie za porozumieniem. Wybralem to drugie, czego teraz zaluje
- mysle, ze przed sadem zdolalbym wykazac bezpodstawnosc zarzutów (glówna bylo to, ze
dopuscilem do 'duzej liczby nieodebranych polaczen telefonicznych'), a niezla odprawa
i dobre referencje nie byly tu bez znaczenia. Wczesniej zadnych sygnalów, ze cos jest
nie tak - nawet w miesiacu poprzedzajacym nagroda.
Sadze, ze mój przelozony chcial w ten sposób ochronic swój tylek i zanim Zarzad by go
wywalil, ten podjal stosowne kroki (po moim odejsciu od razu znalazl srodki na
zatrudnienie pieciu nowych osób). W dodatku wkrecil na moje stanowisko jakiegos
znajomka...
Uzytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:bpljrp$o96$1@inews.gazeta.pl...
NIe wiem jakie byly te szczere powody rozstania. Moze napiszesz?
Zasada jest jedna: mow prawde, ale NIE musisz mowic CALEJ j prawdy. Tak jak w
dyplomacji, tak i przy szukaniu pracy moze sie przydac troche aktorstwa (ale nie
klamania) i gry taktycznej. No i trzeba przy tym umiec byc wiarygodnym. Szczerosc
jest cenna, ale jak to w zyciu czasem warto uciec sie do trikow (a zwlaszcza w
biznesie, gdzie najczesciej konieczne)
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.03 00:06 Michał Zaborowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Wrocław => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-24 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=