eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak zwolnić pracownika?Re: Jak zwolnić pracownika?
  • Data: 2005-01-04 22:29:30
    Temat: Re: Jak zwolnić pracownika?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:crerlm$30q$1@nemesis.news.tpi.pl BORO
    <b...@c...pl> pisze:

    > Kiedyś, w lepszych czasach, zatrudniałem pracownicę. Potem poszła na urlop
    > macieżyński
    Kłamiesz. Nie ma takiego urlopu.

    > Przysługuje jej 3 miesięczny okres wypowiedzenia, ale czy to oznacza że
    > przez 3 miesiące ma się pojawiać w pracy i nic nie robić? Mamy jej za to
    > płacić?
    Niekoniecznie. Jeśli nie jest możliwe dopuszczenie do pracy na
    dotychczasowym stanowisku, to można ją dopuścić do pracy na stanowisku
    odpowiadającym jej kwalifikacjom i z wynagrodzeniem nie niższym niż przed
    urlopem (KP art. 186^4).

    > Jak rozwiązać z nią umowę aby nie straciła zasiłku a zakład nie był
    > obciążony utrzymaniem zbędnego pracownka?
    Nie da rady.
    Można pokombinować z porozumieniem stron (nie znam kwot, być może to
    ekonomicznie nieopłacalne dla jednej lub drugiej strony).

    --
    Pozdrawiam
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1