PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracę › Re: Jak znaleźć pracę
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak znaleźć pracę
    Date: Fri, 12 Jul 2002 07:24:09 GMT

    Czesc.
    >nie, to sa sposoby, ktore odniosły rezultaty.
    Przepraszam ale gdzie?
    Przy sprzedazy uzywanych samochodów?
    Czy moze w swiecie glupków biegajacych po scenie z mikrofonem w reku,
    myslacych ze marketing softwerowy powinien przypominac wrzaski
    przekupki na targu?
    Cóz, jak ktos sie wychowal na bazarze (bez urazy) to mu moze takie
    metody odpowiadaja,
    mnie osobiscie takie tanie chwyty porostu obrazaja...
    >sama jestem teraz pracodawca. posrod wielu ofert wybralabym te na pierwszy
    >rzut oka wyrozniajace sie a z nich dopiero zaczelabym czytac:) chyba ze nie
    >byloby tych wyrozniajacych sie:)
    No cóz, niedlugo nim pozostaniesz jesli podejmujesz decyzje pod
    wplywem emocji.
    >moze to i grupa dyskusyjna, a Ty lubisz dyskutowac, ale Ja - jesli sie mnie
    >prosi o pomoc, pomagam. o ile moge.
    Twoja pomoc ogranicza sie do sposobów znalezienia pracy na bazarze,
    a nie w branzy gdzie pracuja ludzie których takie zachowania
    obrazaja...
    >a jesli nie potrafie pomoc - to sie nie odzywam.
    No wiec wlasnie tlumacze...
    Powtórzyc?
    >i Tobie radze to samo :)
    To moja dewiza... :>

    Pozdrawiam
    i zycze szczescia w interesach
    (zawsze jest pogrzebne,
    ale w tym przypadku po prostu niezbedne... :P )

    Artur