PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracę › Re: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-13 10:23:29
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    Ja też byłam w podobnej sytuacji jak Ty. Przez 6 miesięcy po skończeniu
    studiów (mgr ekonomii) nie mogłam znaleźć sobie żadnej pracy, która
    odpowiadałaby moim zainteresowaniom i wykształceniu. Przeszkodą był brak
    doświadczenia zawodowego (nie tylko w moim wyuczonym zawodzie, ale w
    ogólne). Dlatego postanowiłam poszukać jakiejkolwiek pracy - nawet za marne
    pieniądze - tylko po to żeby zdobyć doświadczenie. Obiecałam sobie, że
    "zacisnę zęby" i przynajmniej przez rok się przemęczę. Ktoś powie, że to bez
    sensu - ale przecież trzeba z czegoś żyć, a poza tym każdy od czegoś musi
    zacząć. Wreszcie udało się. Znalazłam pracę i to porzez grupę dyskusyjną
    "pl.praca.oferowana". Oczywiście nie jest to "pełnia marzeń", ale narzekać
    też nie mogę. Sympatyczni współpracownicy, duży kontakt z klientami
    zewnętrznymi i co ważne - nie takie złe pieniądze (jak na 1 pracę). Dlatego
    radzę Tobie oraz innym bezrobotnym, żebyście się zbyt szybko nie zrażali.
    Musicie szukać do skutku. Jeśli ktoś wysłał już 70 lub więcej ofert to
    widocznie jest to nadal zamało - a może po prostu są źle napisane. Być może
    warto skorzystać z pomocy osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem
    personalnym ,które pomogą wam dobrze zareklamować się.