PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracęRe: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-11 13:43:23
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    >Jeli nie szukałe pracy przez np. pół roku to nie wiesz jak jest.
    Nie jest to co prawda medycznie dowiedzione ale IMHO nie powinno
    powodowac trwalych uszkodzen mózgu.
    >Ja również nie szukałam, za to znam sporo osób z różnym wykształceniem i
    >dowiadczeniem, które borykały się i borykają z tym problemem i bynajmniej
    >nie zauważyłam u nich upoledzenia.. żadnego..
    A czy ty masz prace?
    Jesli tak to jej pilnuj, bo osoba która nie rozumie co sie do niej
    pisze, ma otwarta kariere tylko w bardzo malo intratnych profesjach...
    ;)
    Nie napisalem ze osoby poszukujace pracy sa uposledzone, napisalem zas
    ze uposledzone sa osoby które nie widza mozliwosci i nie potrafia o
    siebie zadbac.
    >to było obraźliwe...
    Co i dla kogo?

    Pozdrawiam