PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak znaleźć pracę › Re: Jak znaleźć pracę
  • Data: 2002-07-11 13:37:58
    Temat: Re: Jak znaleźć pracę
    Od: DDCom <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Ruda wrote:

    > tak mam prac?, poza tym umiem wi?cej niz ona wymaga i nigdy ,powtarzam nigdy
    > nie oceniam ludzi po tym kim s? i jak gruby maj? portfel od kasy czy ilo?ci
    > kart p?atniczych, a po tym jacy s?. Nie znasz mnie ani tych co pracuj? po te
    > 12 godzin za marne pieni?dze a ju? zd??y?e? im przypi?ae ?atk?... "bardzo
    > dobrze" to o Tobie ?wiadczy

    Panna Ruda zapieklila sie okrutnie i na dokladke troche nie w temacie :)
    Jednak musze przyznac racje Panu Arturowi, ktory nie ma przeciez
    interesu w obrazaniu kogokolwiek, a jedynie wyraza wlasne subiektywne -
    podkreslam jeszcze raz - subiektywne zdanie. To, ze sie z nim zgadzam,
    to zupelnie inna para kaloszy.
    A jesli ktos tkwi w pracy, majac wyzsze ambicje i "umie wiecej niz ona
    wymaga" robi to chyba tylko dla "kasy czy ilosci kart platniczych",
    nawet jezeli jest to marna kasa i niewazne karty :)

    Pozdrowka
    Pumcia (ktora radzi wylac niektorym osobom kubel zimnej wody i popchnac
    ich w kierunku samodzielnego myslenia)